poniedziałek, 14 stycznia 2013

Żyję!

Żyję, jestem i mam się źle. Nie wiem jak mam Was przepraszać za tak strasznie długą nieobecność, po prostu nie wiem!! Zjebałam już wszystko na co pracowałam wcześniej, wpadłam w wir, wpadłam w bulimię, w tabletki, poddałam się. Tak cholernie za Wami tęskniłam! Chcę zacząć od nowa, ogarnąć się po raz kolejny. Mam już dość tego życia, pełnego porażek. Tylko czy pozwolicie mi wrócić po raz 1234567890? Nie wiem jak mogłam Was zostawić, kurwa nie wiem! Długo się zbierałam, żeby tu napisać ale bałam się! Chcę tu wrócić, z czystą kartą, niedługo skasuję wszystkie stare notki. Ale czy wy mi wybaczycie? Potrzebuję Was, bardzo!

5 komentarzy:

  1. każdy czasem się gubi. trzymam kciuki za nowy początek! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że wbaczamy. potrzebowals czasu ważne że wrucilas mhmm wlasnie przeżyłam napad przy oglądaniu filmu jednak się opanowalam i jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co robić. my czekamy na efekty :) pokaż, że potrafisz.
    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, że jesteś z powrotem! :)
    Oby wszystko było dobrze. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No jasne, że Ci wybaczymy! Po to tu jesteśmy :)

    OdpowiedzUsuń